Hogwarts School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Affiliates
free forum

Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalender Kalender


Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Tors Aug 09, 2012 9:46 pm

T: Omkring 15:30 eller sådan noget nu.
S: Inde i fornødenhedsrummet.
O: Det er et kæmpestort rum, med en masse forskelligt ragelse i.
V: Det støvregner, og er lunt?
D: Lørdag.
P: En sort langærmet trøje, et par cowboy bukser, tætsiddende som hun bedst kunne lide dem og så hendes mørkeblå allstars. Hendes hår hang bare løst.

Efter de var blevet opdaget af en professor på biblioteket, havde Othilie ført dem ud derfra, og havde i stedet fået hevet Drew Atkins, hendes kæreste, med til Fornødenhedsrummet. Hun vidste ikke hvorfor det lige præcis var det sted hun først var kommet på, men det var det altså bare. Nu stod hun så foran døren – den var lige kommet frem - derind til, og overvejede lidt om de bare skulle gå derfra igen.
Hun så lidt over på Drew og bed sig halvt i læben. ”Jeg undskylder for det der skete på biblioteket,”sagde hun langsomt til ham, uden at fjerne blikket fra ham. Af en eller anden grund var hun faktisk i strålende humør lige på det tidspunkt, men hun var dog ked af at de var blevet opdaget af en professor. Faktisk var hun sådan lidt ligeglad med de andre elever, men hun havde ikke tænkt over at der kunne komme en professor og finde dem, så det var yderst pinligt da det skete. Hun var stadig lidt forlegen over det, men alligevel kunne hun heller ikke lade vær med at more sig lidt.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 12:11 am

Påklædning: T-shirt med V-udskærning, som er stribet, lyse tykis og grå, samt et meget let stof tørklæde, som er orangegult og marinablå, som er snoret løst tog gange om halsen på ham. En skjorte som minder lidt om en jakke, men er en skjorte, som er åben og er mat grå. Sorte behullede bukser, og nogle blålige gummisko, reebook(staves).

Drew fulgte blot efter Othilie. Han trak hende med ind ad døren, da den kom frem, og så såment stadig på hende. Hun undskyldte for noget han nok havde gjort. "Lad nu være søde, jeg blev nok lidt for ivrig..." sagde han og stillede sig foran hende, hvor han så trak hende lidt ind til sig. "Men nu hvor vi er alene... Så..." sagde han og kørte hænderne ned ad hende, og op igen, han holdte hende igen let om halsen, hvor han derefter begyndte at kysse hende. Han stod sæt opad hende, så hun igen ville kunne føle hans bule. Drew var ligeglad med hvad folk tænkte om ham, for han var som ahn var, og det var det.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 5:36 am

Othilie så lidt på ham, indtil han altså trak hende med ind gennem døren. Hun bed sig lidt i læben, og kom med et lille grin. ”Jeg var da også selv ret ivrig,” sagde hun langsomt, og bed sig lidt i læben. Hun kunne godt mærke hun ikke ligefrem var vant til sådan noget. Det med så meget nærkontakt, den lettere sjofle snak og sådan. Det var normalt ikke lige hende, men noget ved Drew ændrede hende bare. Om det var til det bedre eller værre, var hun dog ikke helt klar over.
Hun førte en tot hår om bag øret, men da han trak hende ind til sig igen, faldt totten ud igen. Nu gad hun dog ikke til at rette på den. Hun lagde armene omkring ham, og lukkede øjnene i igen. Hun gengældte kysset til det yderste, og nød det virkelig fuldt ud. Endnu en gang førte hun hånden ind under hans trøje, og lagde hånden mod hans bryst.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 5:54 am

Drew gad ikke give sig tid til at svare hende. Men dog tænkte han lidt...'hun blev vist meget ivrig, siden hun siger det sådan'.. Hans. Øjne var lukket i, og han elskede bare at kysse med hende, hun trak sig ikke væk eller noget, nej hun kom igen. Han hænder hvilede forsat på hendes hals.
Drew afbrød deres kys, og øjnede kom lidt op igen. "Sikke vild du er blevet... Sidst jeg mødt en der var så vild var min kæreste da jeg gik på sjette årgang.." sagde han så og kyssede hende blidt en gang på munden. Og så atter på hende.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 6:04 am

Othilie åbnede sine øjne en smule, for lige at se lidt på ham, dog lukkede hun dem hurtigt i igen. Hendes ene hånd lå stadig mod hans brystkasse, imens hun holdte den anden omkring hans nakke.
Da han afbrød deres kys, fjernede hun hånden fra hans nakke, og åbnede øjnene, for at se på ham. ”Hah.. Os på sjette årgang er vist bare lidt vilde,” sagde hun en smule grinende. En varme løb gennem hende, da han kyssede hende kort og blidt på munden, og hun smilede mildt til ham, da han træk sig tilbage. Hun så lidt ind i hans øjne, imens hun med tommeltotten nussede ham en smule på brystet, med den hånd hun havde inde under hans trøje.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 6:17 am

Drew så på hende, og valgte at se ned ad hende. Gode former. Han rettede blikket op igen, daa hun sagde noget. "Hun var fjorten.. Og fra Sltyherin... Den første tid med hende var go, men resten, jeg undgik hende og slog op med hende derefter..." sagde han så.
Drew så om sig, en stol, perfekt. Han elskede bare det her rum! Han trak hendes hånd under hans trøje ude og trak hende med over til stolen. "Men nu ved jeg da at du er seksten år," sagde han med et lille smil. Han satte sig på stolen og så op på hende. Drew trak hende lidt ind til sig, og lagde hovedet tilbage og så op på hende, han tog dog hovedet frem og tog med begge sine hænder ned under kanten til hendes bluse/trøje trak den lidt op, op under barmen og kyssede blit på maven, flere forskellige steder ved maven.. Navlen, over den, under den, ved siden af den.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 6:32 am

Othilie lyttede til det han sagde, og nikkede en smule. Det lød godt nok en smule underligt i hendes øre, men hun havde jo heller aldrig haft en rigtig kæreste. Eller jo, en enkelt, men han havde så vist sig at være en idiot. Othilie havde fundet ham kyssende med en anden pige, en af hendes egne gode veninder. Det havde ødelagt hendes forhold til både ham og veninden, og hun snakkede ikke med nogen af dem længere. Hun havde vist ikke rigtig kunnet tilgive dem.
Hun fulgte langsomt med ham over til stolen, og så smilende ned på ham, da han satte sig. ”Ja.. Men sytten til den 31,” sagde hun let, med et smil over sine læber. Hun trådte lidt nærmere ham, da han træk op i hendes trøje. En skælven løb gennem hende, fordi det kildede en anelse når han kyssede hende på maven, og så fordi det var utrolig behageligt. Hun lukkede øjnene en anelse af ren nydelse, og kunne ikke lade vær med at smile over det, fordi det var så rart.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 6:44 am

Sytten om ikke så længe, perfekt, kun et år i mellem dem. Drew slikkede en lille smule nogle steder. Han kørte hænderne lidt ned ad hende, og kørte dem fra hendes baller om foran, roligt kunne han kørte den ene hånd mellem benene på hende. Kort efter han havde gjort det, hev han hende ned og sidde på ham. Han sat hende sådan så han ikke ville skade sig selv, men hun ville kunne føle hans bule omkring hendes g-punkt, han trak hendes bluse/trøje af hende. "Du...så smuk..." sagde han stille, og kyssede hende stille ned af halsen, ned mod barmen. Hans hænder hvilede på hendes hofter.

//Skal lige tage opvasken.:)//
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 6:53 am

Othilie kom med at svagt støn, af ren nydelse, da han førte hånden ind mellem benene på hende. Hun bed sig kort i læben, og så lidt på ham, da han hev hende ned og sidde, på ham. Hun løftede armene lidt, da han trak toppen af hende, for ligesom at hjælpe ham lidt på vej. Hun lod en hånd glide ned af hans kind, langsomt og blidt.
Hun førte hånden omkring hans nakke, da han begyndte at kysse hende på halsen. Egentlig gjorde hun det kun, for ligesom at have sin hånd et sted. Hendes anden hvilede jo bare på hendes eget lår, men den anden som hun lige havde ført om til hans nakke, rodede lidt rundt i hans hår imens.


//Okay. (: //
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 7:10 am

Drews hånd kørte roligt opda ryggen på hende, han holdte hende på skulderne, og kyssede hende på det af bryster der var frit. Dog fik han en tanke, som virkelig slog ned på ham. Han stoppede og så op på hende. "Jeg ved hvad det vil føre til.. Og jeg ville ikke tage din 'uskyld'...." sagde han, og sukkede svagt.
"Jeg har gjort den fejl før... Og jeg vil ikke have skylden for endnu en gang..." sagde han og så svagt til siden... "Hvis din uskyld skal tages..af mig.. må du selv..yde.." sagde han og virkelig havde det sært ved at sige det på den måde.
Han tog vejret dybt, så selv hun ville kunne føle det pres han følte lige nu..
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 7:20 am

Othilie så lidt på ham, med et svagt smil. Hun nød den måde han gjorde det på, fordi han ikke bare flåede tøjet af hende, men behandlede hende blidt. Det var så anderledes, end hvad hun vidste nogle andre gjorde. Hun var godt klar over at nogle drenge behandlede piger som legetøj, når de var sammen. Hun havde aldrig selv oplevet det, men havde hørt det flere gange, fra forskellige folk hun kendte.
Hun så lidt på ham, og bed sig i læben over de ting hun sagde. Tanken om at han kunne ende med at tage hendes ’uskyld’ den dag, var slet ikke faldet hende ind. Så langt havde hun faktisk ikke engang regnet med at gå. Det følte hun sig ikke rigtig klar til..
Hun så lidt ned, for lige at tænke det igennem, men efter kort tid så hun op på ham igen. ”Undskyld..” mumlede hun lavt, og så lidt ind i hans øjne. Hun følte sig utrolig dum nu, fordi hun havde gået sig rodet ud i noget, hun ikke var klar til. Hun bed sig hårdt i læben, og tog en dyb indånding for ligesom at tage sig ordentligt sammen.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 7:29 am

Drew så op på hende. Hanbed siog selv kort i underlæben, og valgte så at nusse hendes mave på en stille og rolig måde, som om det var en lille hunde mave.
Han valgte så at samle hendes trøje/bluse op og trak den atter over hovedet på hende.
"Du skal ikke sige undskyld.. Pæne piger gør jo ikke sådan noget som det første.." sagde han så og smilte svagt. "Men lad mig vide noget mere om dig, for jeg vil mene vi er sammen nu.." sagde han og så op på hende. Hans venstre hånd kom op til hendes kind, og roligt begyndte han at nusse hendes kind. Hans hoved var langt lidt tilbage.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 7:39 am

Othilie så lidt på ham, og bed sig igen i læben. Hun sukkede lidt over sig selv, fordi hun egentlig følte sig ret dum. Hun følte hun havde lokket ham til noget, som hun ikke engang selv ar klar til. Selvfølgelig burde hun ikke tænke sådan, da hun jo godt vidste de var lige gode om det, men hun kunne alligevel ikke lade vær med at have det sådan.
Hun hjalp igen til, da han samlede trøjen op. Det gjorde hun ved at strække armene igen, så hun lettere kunne få den på. Bagefter så hun på ham igen, med et svagt smil over det han sagde. Hun følte sig ikke ligefrem som en pæn pige, men hun var næsten sikker på at det heller ikke var pæn på den måde han mente. Men det kunne hun jo ikke vide. Hun førte langsomt en tot hår om bag øret igen, og så på ham. ”Hvad vil du gerne vide?” spurgte hun langsomt, og smilede lidt til ham. Hun tog sin egen hånd op til hans hånd, da han tog sin hånd op til hendes kind. Hun smilede en anelse til ham, og sukkede lidt mere afslappet nu.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 7:46 am

Drew så op på hans søde lille pige. Et smilte var ikke så stort på ham når han kun smilte med læberne, men whatever.
Hans bule var dog stadig stor, så han valgte at se ned på bulen i noget tid, lige indtil hun snakkede igen, så han igen op. "Familie, blod, hvor du bor.. og.... har du været sexuelaktiv før?" spurgte han med et lille grin på læben bag efter. Hvis han selv skulle svare, ville han kun svare på tre af dem. Ikke med hans familie... For så ville folk spørger hvad der var sket siden han borede hos hans tante og alt det.
Han rettede så blikket ned på sin bule, for ligesom at 'nedstirre' den til at forsvinde.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 7:59 am

Othilie så lidt på ham. Hun smilede stadig kun en anelse, men smilet havde dog bredt sig mere, fordi han ikke havde besluttet sig for at gå, bare fordi hun ikke følte sig klar. Hun bed sig igen i læben, og nussede ham lidt på håndoverfladen, blidt. Hun fulgte hans blik ned mod hans bule, og smilede kort. Egentlig havde hun ikke rigtig tænkt over det, men det var måske bare fordi hun havde vænnet sig til følelsen. Eller også sad hun bare ikke, så den egentlig var mærkbar.
”Hm.. Der er ikke noget specielt over min familie. Min mor er en muggler der hedder Lyrica, min far en troldmand der hedder Antonio. Far arbejder i ministeriet, men jeg er ikke helt klar over som hvad, hvis jeg skal være helt ærlig. Han bliver så oftest rykket til en ny afdeling. Så har jeg to yngre søskende, der er tvillinger, Alarico og Cynthia, på tretten. Du kan nok regne ud at jeg dermed er halvblods. Jeg bor inde i London midte, selvom jeg egentlig er fra Mexico City. Og nej, det kan man vist ikke ligefrem sige. Halvt, måske.” sagde hun langsomt. Nu havde hun svaret på det, og oven i havde han også fået af vide hvor hun egentlig stammede fra.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 8:16 am

Drew så op på hende igen, hun snakkede. Wow... hvor ville det være ret at måde en familie som hendes, selvom det med hendes far ikke undred ham. "Det lyder som en skøn familie... Og søskende, hvordan er det?" spurgte han så en smile undrende.
"Hvornår blev du seksuelaktiv? Da du mødte mig?" spurgte han så og så lidt drilsk ud i ansigtet. Han rettede så blikkede ned på deres underliv igen. Han flyttede begge sine hænder ned om røven på hende. "Jeg ville lige så om du sidder mod den eller ikke gør.. Jeg ville finde ud af det på den måde om du kommer til at stønne, og bliver lidt ivrig efter at tage min tunge.." sagde han på en lidt komisk måde. Han rykkede hende frem ad, så hun nærmest gled opad den, og sad oven på den, han udstøte dog selv et lille 'Åhh..' af nydelse. Han begyndte så roligt at ae hendes numse.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 8:34 am

Othilie så lidt på ham, prøvede at finde frem til hvad han egentlig lige tænkte, men det virkede nærmest umuligt. Hun kunne ikke læse ham, som han bare sad der og så på hende. Hun lagde hovedet en anelse på skrå over det med søskende. ”Det er da fint nok... Altså de er som søskende nu er. Til tider rene pestilenser, men ellers bare søskende man ikke kan andet end at holde af...” sagde hun langsomt og tilføjede så ”Har du da ikke selv nogen søskende?” Hun smilede mildt til ham, og strøg ham lidt over håret.
Hun lagde endnu en gang hovedet på skrå, denne gang over det næste han sagde. ”Undskyld hvad...” mere nåede hun ikke at sige, inden han rykkede hende længere frem, så hun ramte den. Et støn undslap hendes læber, af ren nydelse. ”Hvad skulle det lige til for?”spurgte hun smilende. Hun kunne utrolig godt lide følelsen, det var ikke det. Hun var vist bare nysgerrig efter at se om der lå mere i det, end om det var årsagen til hendes støn og om det gav hende lyst til at tage hans tunge.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 8:40 am

Drew blinkede sådan lidt. "Nej. Er enebarn." sagde han kort og tøvende. Han så lidt til siden, og sukkede.
Han smilte svagt over det hun skulle til ait sige, og så at hun stønnede, han elskede det virkelig. "Det var til for at jeg ville vide om du havde prøvedet sådan noget før.. Det kunne lige så godt gøres, nu hvor den alligevel er stiv," sagde han og kyssede hende blidt på kæben.
"Og mest af alt, fordi jeg elsker dit slav.." sagde han og så op på hende med nogle kære romantiske øjne.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 8:53 am

”Okay. Hvad så med dine forældre, hvordan er de?” spurgte hun langsomt. Nu da han vidste noget om hende, ville hun også gerne vide noget om ham. Det burde også være fair nok, så de begge vidste lidt mere om hinanden.
Hun slog en kort latter op, imens hun forsat så på ham. ”Jamen det har jeg faktisk, en enkelt gang. Men dagen efter fandt jeg ud af han var mig utro, og jeg droppede ham, på en ikke alt for høflig måde,” sagde hun langsomt, og træk en anelse på skuldrene. ”Nå, så det gør du..”sagde hun i et lidt mere drillende tonefald. Hun lænede sig nærmere ham, og kyssede ham cirka tre gange på munden, sådan tre hurtige og korte kys, inden hun trak sig lidt tilbage, og bare så lidt på ham, med et drilsk smil.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 8:59 am

Drews ansigs udtryk blev helt kold og hans ansigtsfarve blev også mere bleg endnu når det var. "Det rager ikke dig.." sagde han så og så til siden, og så lidt 'afvisende' ud. Men hvis man så godt efter, kunne man næsten regne ud at han ikke ville tale om dem, fordi de 'eventuel' var døde. Men det var de så også.
Han så ikke på hende da hun snakkede igen. "Når...sikke en skam.." sagde han så. Hans tonefald var koldt og fjernt.
Han så kort på hende da hun sagde noget igen, og så kyssede ham. Han rystede svagt på hovedet og valgte at se væk igen. Han rykkede kort på munden og stadig det kolde udtryk i hans ansigt var på.. Han kunne virkelig bare ikke sige sådan noget på en pæn måde.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 9:25 am

Othilie så tydeligt hans hurtige ændring af ansigtsudtryk. Det gjorde hende ikke just tryk, og på grund af de ord der fulgte, bed hun sig hårdt i læben, fordi hun skulle finde mælet igen. Hun hævede øjenbrynene lidt ved de ord der kom senere. Egentlig kunne hun næsten regne ud at hans forældre enten var døde, eller måske havde en form for lidelse eller noget, som gjorde han ikke ville snakke om det.
”Undskyld!” sagde hun fast, og så direkte på ham. Lidt efter forsatte hun, ”Det var ikke min mening at bringe det på banen, og vi kan sagtens lade det ligge, hvis det skal være...” Hendes stemme lød en del tungere denne gang. Ikke en eneste gang fjernede hun blikket fra ham, men hun havde dog trukket sig lidt tilbage, fordi lige som han sagde ’det rager ikke dig’ havde hun været parat til at rejse sig om, og spørge hvad det lige handlede om. Dog havde hun jo taget sig sammen, og forholdt sig mere neutralt.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 9:37 am

Drew trak vejret dybt. Han havde ofte lukket det inde, men han måtte jo kunne stole på hende.. Hvis ikke måtte han jo bare tage det som det kom. Hans øjne blev vendt mod hende. Han brød sig ikke om den måde hun sagde undskyld på.
Han så på hende med kolde øjne da hun sagde det andet. "Hvis du vil vide det, dræbte de hinanden på min fødselsdag.." sagde han så koldt og så igen til siden. "Jeg var fem... De skulle optræde.. men deres evner var ikke lige de bedste så de fik lige ramt hinanden med et svær i maven... og rednings folket havde svært ved at få mig væk fra deres lig, så jeg kom selv til skade og skulle sys..." sagde han og sukkede. "Jeg flyttede hjem til min tante.. Lavede hærværk, fik andre til at føle min smerte.. men jeg fik det ikke bedre af det.. Jeg forsat..selv her på skolen.." sagde han så og så på hende. "Jeg rev gerne folk af kosten for at føle mig lidt bedre tilpas.." sagde han så og så på hende med blodkolde øjne. Han fik så skubbede hende ned fra sig, så han kunne rejse sig op. Han gik hen mod et vindue, hvor han kunne se ud, han lagde venstre arm opad muren ved vinduet og så ud.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 9:45 am

Othilie så lidt på ham, og bed sig endnu en gang i læben. Det var en dum vane hun havde fået sig, hvis folk gjorde hende nervøs. Om det så var nervøs på en god eller en dårlig måde, hun bed sig bare i læben når nervøsiteten lagde sig over hende.
Hun havde ikke ligefrem forventet at høre præcis dét. Hun havde måske regnet med noget som at de begge døde en mere normal død. Ikke at de dræbte hinanden med svær, fordi de skulle optræde til hans fødselsdag. Hun anede ikke hvad hun skulle sige eller gøre. Hun var komplet mundlam, og så bare lidt chokket på ham. Ikke fordi hun virkelig var skræmt, det virkede bare som en kæmpestor mundfuld pludselig at skulle håndtere det. Nu forstod hun egentlig godt hvorfor han ikke ville fortælle hende det. Hun ville højst sandsynligt heller ikke selv ønske at skulle ud med sådan noget. Men noget ved det han fortalte om selve skolen fremkom bekendt. Ikke som noget hun selv havde oplevet, mere som fortællinger der var svirret i opholdstuen, og som hun kun tilfældigvis havde overhørt.
Othilie nåede faktisk ikke engang at reagere på at han skubbede hende ned fra ham. Så hun endte nede på gulvet, imens han bare traskede over til vinduet og så ud af det. Hun ville så gerne sige noget til ham, men hun var bange for at uanset hvad hun sagde, ville det bare gøre det værre. Derfor endte hun med at holde sig mund, men dog rejste hun sig op, og gik langsomt over mod ham.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 9:52 am

Drews kolde og brutale side, var en side han ikke altid var glad for. Men nu havde hun mødt den, og oplevet den.. Han forstod hvis hun gerne bare ville sige stop og sige hun ikke ville kunne forstår det.. Han så ud af vinduet.. "Jeg har normalt også bare ... brugt mine kæreste.. Men så kom du... en sød lille yndefuld prinsesse..." sagde han så og så om på hende, med sine brune øjne.
"Jeg kunne jo nemt have taget din uskyld... men jeg vil ikke såre dig... og så bare skride.." sagde han og så ned.
han vendte sig op og satte sig i vindues kammen. Han havde ikke rigtig noget andet end at sige..
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Othilie Moore Lør Aug 11, 2012 3:23 am

Othilie stoppede op omkring to meter fra ham, og så bare lidt tomt på ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, eller gør af sig selv for den skyld. Hun stod bare som limet til jorden, og lyttede til han sagde. Hun tog hvert ord til sig, og da han fuldførte sidste sætning, nikkede hun en anelse. Hun kunne ikke helt komme sig over det med hans forældre, men hun lagde det bare lidt bag sig, fordi hun ikke ønskede at bringe det på banen igen. Hun ville jo ikke tvinge ham til at snakke om det, når det var ret tydeligt at han ikke brød sig om det. Hun ville give ham chancen for selv at bringe det op, når han følte han egentlig gad, eller var klar til at snakke med hende om det.
”Du.... Jeg tvivler på at jeg er ligesom de andre piger så. Du ville aldrig have kommet så langt som til at tage min uskyld. Det ville jeg ikke kunne håndtere hvis det skete, så jeg ville have sagt stop,” sagde hun langsomt, imens hendes blik hvilede på ham. Egentlig vidste hun godt det nok var sådan halv unødvendig viden for ham, men hun ville alligevel gerne ud med det. Hun bed sig igen i læben, imens hun bare så på ham, uden at rykke sig ud af flækken.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.  Empty Sv: Let's run away to a secret place ~ Drew Atkins.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum