Hogwarts School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Affiliates
free forum

April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender


Så du døden? Kan du se min hest?

Go down

Så du døden? Kan du se min hest? Empty Så du døden? Kan du se min hest?

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 8:09 am

Sted: Den Forbudte Skov
Tid: 22:34
Omgivelser: Træer, og hans thestral
Vejr: Fuldmåne, med få skyer
D: Mandag aften

I udkanten af den forbudte skov, gik en høj dreng, man kunne kun ane at det var en dreng, men hvem, var svært at se. Hans pålædning var en skjorte med hætte, som var trukket op over ørerne, som var blå med tregner(billed), en grå tynd trøje uden under, med sorte ærmer, den var smurt op til albuerne sammen med skjorten, dog var det sorte ude over skjorten. Nogle normale cowboybukser som var halv tætte, og så selvfølgelig nogle blå sko.
Hvis folk der ikke havde set døden, ville mene han var en tosse, for han stod fodred sin Thestral, en sorte hest som var meget mager, og en slags skelet vinger som lige havde hud over sig. Han havde fået den hest af en tidligere professor på skolen. En professor som havde taget sig godt af ham, kendte hans liv og hans problemer.
Han stod med et stykke rødt kød i hånden og lod den spise fra hans hånd.
Drew som var hans navn, havde tit fløjet på den, hen over skolen, men oftes om natten. Han havde ikke fortalt nogle om Thestral, og han håbede dog heller ikke at han skulle fortælle nogle om hans hun-veninde. Hvis navn han ikke havde kunne finde på. Men han kaldte hende altid for tøs.
Han følte sig godt tilpas sammen med hende, og han følte virkelig at hun kunne føle hvilken smerte han havde oplevet..
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum