Hogwarts School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Affiliates
free forum

April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender


Regler for emner

Go down

Regler for emner Empty Regler for emner

Indlæg  Gretchen Davies Man Aug 06, 2012 10:58 pm

INDEN SELVE EMNET
Når i skal lave et emne, skal der stå noget info inden i virkelig begynder at skrive. Det er disse ting;
Tid:
Sted:
Omgivelser:
Vejr:
Dag:
Påklædning:
I må frit bestemme hvilken rækkefølge det skal stå i, bare emnet indeholder der. Påklædning må i også godt beskrive i selve emnet, men hvis i ikke gør det, skal det beskrives i det ovenstående 'skema'.


SAMLEJE OG SÅDAN
Samleje og andet i den kaliber må gerne finde sted. Men jeg vil have jer til at tænke på om begge parter er med på den, og så vil jeg have jer til at tænke over at ikke alle er lige 'hårdføre' omkring lige det, så der skal helst ikke være alt for mange detaljer. Folk skal jo ikke finde hjemmesiden ubehagelig at være på.

LÆNGDE
Længden på det i skriver SKAL være over fem linjer. Dette er fordi modparten skal have noget at gå ud fra, så personen faktisk har mulighed for at skrive noget. Det er jo ikke fedt, hvis den ene skriver langt, og så emner med en person, der kun skriver 1 linje. Derfor skal I netop holde længden på mindst 5 linjer, eller der omkring.

EMNE MÅDE
Når i skal lave et emne, skal i som vist længere oppe, skriv hvad tid det er og sådan, ved hjælp af det lille 'skema' der er vist. Når det så er gjort, kan i begynde selve emnet. Når i emner, skal det foregå i tredje person, datid. Altså sådan her;
Der var stille inde på kontoret. De fleste elever var draget til Hogsmeade for at nyde lørdagen, og så var der jo 1. og 2. års eleverne tilbage. Men af en eller anden grund, larmede de ikke lige så meget som de ældre elever. Måske fordi de stadig var nervøse, eller også bare fordi de ikke var helt så højtråbende endnu.
Gretchen Davies sad inde på kontoret. Hun afventede sådan set en lærers kommen, da de skulle have afklaret noget, omkring en straf for en elev. Straffen henlå til enten bortvisning eller eftersidning.


Okay, selvfølgelig behøver i ikke skrive præcis sådan, men det skal bare foregå i tredje person, datid. Hvis jeg ser emner der ikke er lavet sådan, kontakter jeg emnets 'ejer', for at påminde personen om det. Så kan personen enten lave teksten i emnet om, eller bede om at få emnet slettet, så personen kan lave et nyt.
Gretchen Davies
Gretchen Davies
Admin

Alder : 61
Geografisk sted : På skolen, stort set hele tiden.
Job/hobbies : Hun er rektor på Hogwarts.
Antal indlæg : 13
Join date : 06/08/12

https://hogartsschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum