Hogwarts School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Affiliates
free forum

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


Emne Med Helena Stone & andre :D

4 deltagere

Go down

Emne Med Helena Stone & andre :D Empty Emne Med Helena Stone & andre :D

Indlæg  Helena M. Stone Tirs Aug 07, 2012 8:17 am

Tid: Ca. 12.00
Sted: Storsalen i starten af skoleåret.
Omgivelser: De 4 lange brune bænke, højbordet hvor lærerne er, tæt på tidspunktet hvor Rektor Davies skal tale talen, det høje loft der passer til vejret udenfor og de hængende lamper med rigtig ild i.
Vejr: Lige på det tidspunkt er der lidt overskygget men tørt vejr.
Dag: Det er den 1. September.
Årstid: Efterår.


Helena sad sammen med sine kollegiums kammerater ved Gryffindor bordet i Storsalen og modsat de andre venter hun spændt på Rektor Davies tale i år mens de andre hellere vil i seng. Helena sad og tænkte på morgendagens nye skema for i år, da Rektor Davies går op til talepulten med med uglen. Da Rektor Davies er færdig med talen sender hun alle eleverne op i seng i hver deres kollegium, Helena rejser sig op for at komme op til Gryffindors kollegie men da hun kommer hen til de bevægende trappe var hun lidt fraværende og så ik' trappen ændrede sig fra Gryffindor' til 3. sal.
Da det går op for Helena at hun er på den forbudte Korridor hvor Fluffy holder til, er Hr. Filch der allerede: "Hvad laver du her" spurgte han Helena som lige måtte synke en ekstra gang "Jeg gik forkert Hr. Filch" Helena kiggede på ham samtidig med at han begyndte: "ingen undskyldning" "HVAD?, det er ik' fair" Helena vendte sig om men Hr. Filch tog hårdt fat på armen og trak hende med ned til Professor Mcgongalls kontor.



Sidst rettet af Helena Stone Ons Aug 08, 2012 2:30 am, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Ik' Færdig xD)
Helena M. Stone
Helena M. Stone

Alder : 28
Geografisk sted : Hjemme hos forældrene ellers Hogwarts
Job/hobbies : Kan godt li' blive bedre til noget,
Antal indlæg : 29
Join date : 07/08/12

Tilbage til toppen Go down

Emne Med Helena Stone & andre :D Empty Sv: Emne Med Helena Stone & andre :D

Indlæg  Andrea Stefano Tirs Aug 07, 2012 11:41 pm

I gruppen på vej til Ravenclaw tårnet, er en brunhåret pige ved navn Andrea en syvende årgangs elev med den normale sorte kappe på og det lange brune hår sat op i hestehale på vej op til tårnet sammen med de andre men da hun tilfældigvis går op på den forkerte trappe, flytter den sig inden hun kan nå at gå af. Da trappen stopper ser hun at hun er ved den forbudte korridor på 3. sal, lige da Andrea skal til at gå begynder hun at høre stemmer fra hr. Filch som er nem at høre og en anden pige med lyst hår og den normale sorte kappe men hun havde Gryffindors mærke på brystet i stedet for hendes eget. Da Andrea hører at stemmerne kommer nærmere skynder hun at gemme sig bag en kæmpe lys søjle med rigtig ild i.
Andrea Stefano
Andrea Stefano

Alder : 29
Geografisk sted : Børnehjem ellers Hoqwarts
Job/hobbies : Intet job men hobbyen er at læse.
Antal indlæg : 3
Join date : 07/08/12

Tilbage til toppen Go down

Emne Med Helena Stone & andre :D Empty Sv: Emne Med Helena Stone & andre :D

Indlæg  Helena M. Stone Ons Aug 08, 2012 12:13 am

Lige da Hr. Filch tager Helena med til prof. Mcgonagalls kontor ser hun en lille smule brunt hår bag en søjle med ild i, 'Hvem er det og hvad laver hun her?' inden Helena kunne nå at komme med et passende forslag trækker Hr. Filch hende igen mod udgangen og ned ad trapperne, Helena var åndsfraværende det meste af tiden da hun tænkte på hvem han eller hende kunne være. Da Hr. Filch havde banket på prof. Mcgonagalls kontor og sat Helena af med et "Kom ind" fra prof. Mcgonagall, var han gået.


Sidst rettet af Helena Stone Ons Aug 08, 2012 2:50 am, rettet 1 gang
Helena M. Stone
Helena M. Stone

Alder : 28
Geografisk sted : Hjemme hos forældrene ellers Hogwarts
Job/hobbies : Kan godt li' blive bedre til noget,
Antal indlæg : 29
Join date : 07/08/12

Tilbage til toppen Go down

Emne Med Helena Stone & andre :D Empty Sv: Emne Med Helena Stone & andre :D

Indlæg  Alexander Leather Ons Aug 08, 2012 12:59 am

//Undskyld jeg spørger, men hvordan foregår det her?...eftersom er emnet i storsalen men du går ned til kontorerne?//
Alexander Leather
Alexander Leather

Geografisk sted : Alexander kommer fra Irland, senere til Frankrig og nu i London..så han kan engelsk, fransk og irsk.
Antal indlæg : 13
Join date : 07/08/12

Tilbage til toppen Go down

Emne Med Helena Stone & andre :D Empty Sv: Emne Med Helena Stone & andre :D

Indlæg  Helena M. Stone Ons Aug 08, 2012 2:13 am

Alexander Leather skrev://Undskyld jeg spørger, men hvordan foregår det her?...eftersom er emnet i storsalen men du går ned til kontorerne?//

Jeg startede emnet i Storsalen og derfor ligger den her xD
Helena M. Stone
Helena M. Stone

Alder : 28
Geografisk sted : Hjemme hos forældrene ellers Hogwarts
Job/hobbies : Kan godt li' blive bedre til noget,
Antal indlæg : 29
Join date : 07/08/12

Tilbage til toppen Go down

Emne Med Helena Stone & andre :D Empty Sv: Emne Med Helena Stone & andre :D

Indlæg  Valentina McMillan Ons Aug 08, 2012 3:17 am

//Ehm.. Jeg ville egentlig ikke blande mig, men det gør jeg lige alligevel. Helena, når emnet er lavet i storsalen, skal det forblive i storsalen. Hvis ens karakter så går, kan man enten lave en forsættelse af emnet et andet sted, eller bare lade vær med at skrive inde i emnet længere. (: //
Valentina McMillan
Valentina McMillan

Alder : 28
Geografisk sted : Oxford i ferierne og ellers så Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs, men hendes planer for fremtiden er at blive Auror, eller professer på Hogwarts.
Antal indlæg : 24
Join date : 06/08/12

Tilbage til toppen Go down

Emne Med Helena Stone & andre :D Empty Sv: Emne Med Helena Stone & andre :D

Indlæg  Helena M. Stone Ons Aug 08, 2012 4:35 am

Valentina McMillan skrev://Ehm.. Jeg ville egentlig ikke blande mig, men det gør jeg lige alligevel. Helena, når emnet er lavet i storsalen, skal det forblive i storsalen. Hvis ens karakter så går, kan man enten lave en forsættelse af emnet et andet sted, eller bare lade vær med at skrive inde i emnet længere. (: //

Og det gør jeg nu xD
Helena M. Stone
Helena M. Stone

Alder : 28
Geografisk sted : Hjemme hos forældrene ellers Hogwarts
Job/hobbies : Kan godt li' blive bedre til noget,
Antal indlæg : 29
Join date : 07/08/12

Tilbage til toppen Go down

Emne Med Helena Stone & andre :D Empty Sv: Emne Med Helena Stone & andre :D

Indlæg  Valentina McMillan Ons Aug 08, 2012 4:52 am

//Nå, jamen så vil jeg blande mig udenom. (://
Valentina McMillan
Valentina McMillan

Alder : 28
Geografisk sted : Oxford i ferierne og ellers så Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs, men hendes planer for fremtiden er at blive Auror, eller professer på Hogwarts.
Antal indlæg : 24
Join date : 06/08/12

Tilbage til toppen Go down

Emne Med Helena Stone & andre :D Empty Sv: Emne Med Helena Stone & andre :D

Indlæg  Helena M. Stone Ons Aug 08, 2012 4:55 am

Det er helt okay xD
Helena M. Stone
Helena M. Stone

Alder : 28
Geografisk sted : Hjemme hos forældrene ellers Hogwarts
Job/hobbies : Kan godt li' blive bedre til noget,
Antal indlæg : 29
Join date : 07/08/12

Tilbage til toppen Go down

Emne Med Helena Stone & andre :D Empty Sv: Emne Med Helena Stone & andre :D

Indlæg  Andrea Stefano Ons Aug 08, 2012 5:56 am

Andrea rejste sig op efter hr. Filch tog pigen med det lyse hår hen til et eller andet men da Andrea så pigen i øjne et enkelt lille øjeblik så hun noget der lignede hende selv - hendes mors øjne, men hvad lavede de på pigen hun ik' kendte? Andrea skyndte sig ud inden hr. Filch måske skulle komme tilbage, da hun kom ud til trappen var lige ved at snuble og falde ned af trapperne af chok da hun blev overrasket over det spøgelse som tydeligvis var en pige/dame som hun ik' havde bemærket. "Hvem er du?" Andrea kiggede på spøgelset som svævede nogle få cm. over jorden og var næsten totalt gennemsigtig. Spøgelset kiggede bare på Andrea som når man kigger på en fremmed person eller ligefrem en du ik' kan li' "Hallo? hvem er du" Andrea begyndte at blive frustreret over det manglende svar hun synes spøgelset skyldte hende. Langsomt svævede spøgelset ned ad trappen og væk, 'nå ik' ligefrem sådan det skulle gå' Andrea trækker på skuldrene og går videre hen mod Ravenclaw tårnet og opholdsstue.
Andrea Stefano
Andrea Stefano

Alder : 29
Geografisk sted : Børnehjem ellers Hoqwarts
Job/hobbies : Intet job men hobbyen er at læse.
Antal indlæg : 3
Join date : 07/08/12

Tilbage til toppen Go down

Emne Med Helena Stone & andre :D Empty Sv: Emne Med Helena Stone & andre :D

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum