Hogwarts School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Affiliates
free forum

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

3 deltagere

Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Alexander Leather Tors Aug 09, 2012 8:59 pm

S: Hulkende Hulda’s Toilet aka HHT.
V: Regn og torden udenfor.
D: Søndag.
O: Der er kun Alexander og Hulda.
P: En grøn/sort/grå/hvid jakke og en hvid bluse indenunder, nogle sorte converse og nogle sorte bukser. Hans hår lægger ned.

Alexander gik ind på HHT, han vidste ikke hvorfor men han gjorde det bare. Han hørte hulken og kiggede hen imod vinduet hvor hulken kom fra. Der sad Hulda og stirrede længselsfuldt på ham. ”Gider du ikke godt lade vær?” spurgte han koldt. Imens han gik hen til vasken og vaskede sit ansigt, han var varm, træt og enormt irreteret. ”Hvorfor skulle jeg Leather?” spurgte Hulda og grinte ondt. Imens hun fløj ned imod mig, der svævede hun og gloede på mig mellem hendes briller. ”Fordi jeg beder dig om det? Man skulle tro du ikke havde lært pæn opførsel” sagde han og så på hende. ”DU SKAL IKKE SIGE SÅDAN NOGET TIL MIG!” råbte hun vredt. Han gad ikke Hulda mere og så på hende. ”Det gjorde jeg vidst? Og hvad skal du kunne gøre ved mig?” spurgte han og kiggede hen imod døren.
Alexander Leather
Alexander Leather

Geografisk sted : Alexander kommer fra Irland, senere til Frankrig og nu i London..så han kan engelsk, fransk og irsk.
Antal indlæg : 13
Join date : 07/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Drew Atkins Tors Aug 09, 2012 9:06 pm

Drew gik på gangen, med en blå-herreundertrøje(you know) et halsomstykke om var blåt og gult, som var omkringen hlasen to gange på en meget løs måde, nogle sorte bukser som var lidt behullede, og nogle grå gummisko. Han hørte en stemme inde på Huldas toilet. Han valgte at gå der ud, og så på drengen, drengen fra biblioteket. "Hvad med at finde nogle der er menneskelig surmule?" sagde han og så afventen på Alexander.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Othilie Moore Tors Aug 09, 2012 9:12 pm

Othilie kom gående hen af gange, med lette skridt. Hun var faktisk på vej ind på Hulkende Huldas Toilet. Hvorfor, det vidste hun ikke præcist, hun ville vist bare derind for at kigge lidt, fordi det var næsten to år siden hun sidst havde været derinde. Og den gang, havde hun siddet derinde i næsten en time, fordi hun gemte sig for et par slytherin elever, fra dengang syvende årgang.
Hun var klædt i sandfarvet top med v-udskæring, et par sorte skinny jeans, de blå allstars og så en sort cardigan. Hun havde også en sølvkæde på, med en lille stjerne som vedhæng, og et brunt læderarmbånd på.
Othilie stoppede op lige foran døren, men nogle stemmer derinde fra, fik hende til at tøve. Hun rystede på hovedet af sig selv, og nikkede fast. Hun ville derind, om der så var nogen derinde eller ej. Hun rev ned i dørhåndtaget og skubbede langsomt døren op. Et rent uventet syn mødte hende. En mørkhåret fremmed dreng stod derinde, sammen med en anden mørkhåret, dog velkendt dreng. Det var Drew. Hun så sådan lidt skiftevis på dem, og kløede sig lidt forundret ved nakken.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Alexander Leather Tors Aug 09, 2012 9:15 pm

Alexander så på Drew. ”Er du klar hvor svært det er, jeg har lige hjulpet over tyve, første års elever med at komme til hver deres time! Du ville blive træt selv?” sagde han koldt imens Hulda føj over imod Drew. ”Hulda hvad laver du nu…?” spurgte han koldt. Imens Hulda kiggede på Alexander. ”Årh…jeg vil såmen…” sagde hun og fløj igennem ham. Man fik altid en kold følelse når et spøgelse flyver igennem en. Imens fløj Huda ind i Alexander og nu havde han det ikke varmt mere. ”Og jeg skal ikke hvile mig, ellers bliver jeg anspændt til timerne.” sagde han og så ned.
Alexander Leather
Alexander Leather

Geografisk sted : Alexander kommer fra Irland, senere til Frankrig og nu i London..så han kan engelsk, fransk og irsk.
Antal indlæg : 13
Join date : 07/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Drew Atkins Tors Aug 09, 2012 9:22 pm

Drew så forsat på drengen. Hvor kunne han dog godt finde på bare lige at give ham nogle slag, han tog hænderne i lommerne, og himlede svagt med øjnene. "At tage sig af små møg unger fra Første år gang er jo også til..." hhan hørte en komme ind, han så om på pigen. Othilie. "Halløj Othilie" sagde han. På en lidt sødere måde.
Dog vente Drew blikket mod drengen. Et fnus kom fra Drew og han gad bare ikke gøre noget nu hovr Othilie var der.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Othilie Moore Tors Aug 09, 2012 9:25 pm

Othilie så bare sådan lidt skiftevis på dem, med et lidt undrende blik. Hendes hoved var lagt en smule på skrå, og hun rynkede brynene. Hun forstod ikke helt hvad de egentlig lavede inde på Hulkende Huldas toilet. Det var jo egentlig ikke et sted hvor drenge måtte befinde sig, og det var lidt underligt, at hun skulle støde på Drew derinde.
”Hej Drew, og ehm...” hun så lidt over mod drengen hun ikke kendte, med et tænkende blik. Lidt efter så hun dog mod Drew igen, og smilede svagt. Hun undrede sig stadig over hvad de egentlig lavede derinde.. Men hun gad så ikke komme ud for, at de ville spørge hvad hun lavede derinde, fordi hun måske spurgte dem. Så ville hun hellere bare blande sig udenom.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Alexander Leather Tors Aug 09, 2012 9:30 pm

Alexander så på Drew og rystede på hovedet. ”Alexander, fætter til din bedsteveninde” sagde han og bed sig i læben. ”Det jo lige før hun ikke vil dig mere Othilie, fordi du hænger ud med ham, at kysse sin bedstevenindes eks-kæreste er ikke sådan en klog idé…vel?” sagde han. ”Og desuden, hvis Drew angriber mig kan du godt sige farvel til Evelynn, for hun finder sig ikke i det” sagde han koldt. Han knyttede næverne og så på dem. Han gad dem seriøst ikke, de var bare mega irrerterende. ”Og du kalder børnene for møgunger? Tror du ikke selv du var en møgunge den gang du var elleve? Det skulle man tro siden din opførsel er så ond” sagde han koldt.
Alexander Leather
Alexander Leather

Geografisk sted : Alexander kommer fra Irland, senere til Frankrig og nu i London..så han kan engelsk, fransk og irsk.
Antal indlæg : 13
Join date : 07/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Othilie Moore Tors Aug 09, 2012 9:36 pm

Othilie hævede øjenbrynene let, hvilket faktisk resulterede i hun fik et lidt snobbet ansigtsudtryk, hvilket ikke ligefrem passede ind hos hende. ”Alexander .. Ikke for noget, men jeg ville blive glad for at du blandede dig lidt udenom. Jeg skal nok finde hende, og snakke med hende. Og hvis hun ikke gider snakke med mig, så er der jo ikke mere jeg kan gøre.. Sådan er det,” sagde hun med svagt rystende stemme. Hun holdte virkelig af Evelynn, men hvis hun ikke ville snakke med hende, kunne hun jo ikke gøre noget. Så måtte de glide fra hinanden, mere var der jo ikke at gøre. Selvfølgelig ville hun helst ikke have det skete, men hun vidste ikke hvad hun ellers kunne gøre, for at de kunne blive ordentlige veninder igen. Hun ville i hvert fald ikke give afkald på Drew. Hun holdte for meget af ham, til at hun ville kunne det.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Drew Atkins Tors Aug 09, 2012 9:53 pm

Drew så hen på Alexander. Evelyn? Han kendte normalt ikke hans kærester mellemnavne. Men fuck det. Othilie var hans kæreste nu og det var det. "Jeg har aldrig sagt jeg var skøn som barn." sagde han så, og gik hen til Othilie., faktisk gik han om bag hende, og lagde armene om hende.
"Hvorfor skulle jeg angribe dig? " spurgte han så med en smule sarakasme i stemme.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 5:16 am

//Othilies bedsteveninde var da Victoria.. For Drew er Victorias ekskæreste, og han har ikke været sammen med nogen ellers, med mindre det er aftalt, som jeg gjorde med Victoria, så det undre mig lidt du skriver Evelynn?//
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 5:18 am

//Det undrede faktisk også mig. Jeg troede egentlig bare det var fordi det var Victorias mellemnavn, men så da jeg så det her, som du har skrevet, smuttede jeg derind og hun hedder jo ikke det til mellemnavn. //
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Drew Atkins Fre Aug 10, 2012 5:39 am

//Men hvis hun skriver til mig og spørger til Ekskærester, kan jeg overveje det, så det ville kunne have en sammenhæng.//
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Othilie Moore Fre Aug 10, 2012 5:40 am

//Ja. Ellers er der i hvert fald ikke rigtig noget sammenhæng, mellem det. //
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie Empty Sv: Irreteret, træt og varm - Drew & Othilie

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum