Hogwarts School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Affiliates
free forum

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter.

2 deltagere

Go down

Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter. Empty Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter.

Indlæg  Kerti Man Sep 17, 2012 4:56 am

Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter. Cooltext766596671
Hej derude!
Jeg har en del idéer som jeg godt kunne tænke mig at dele med jer. Nu håber jeg at I vil læse dem igennem, da der er rimelig mange, men i hvert fald så smid en kommentar til hvad I synes!

Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter. Cooltext766595837
Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter. Cooltext766596879
Jeg tror at der er mange ligesom mig, der synes at man godt kunne gøre lidt mere ud af designet på siden. Nu er det ikke for at snakke grimt om designet, men en snotgrøn farve passer ikke rigtigt ind på et Online Hogwarts. Måske kunne man tænke lidt mere i noget som betegnes som noget Harry Potter?
Hvis Administratorerne ikke er så gode til det med design, så kunne man jo evt. spørge nogen om de gad at hjælpe?
Selv er jeg rimelig god til HTML, BBkoder og grafisk design (er i gang med en uddanelse som grafisk designer), så jeg synes det kunne være sjovt at hjælpe til med sådan noget.
Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter. Cooltext766597087
Selv er jeg rimelig vild med HTMLkoder, og kender en del til dem, så jeg ærgrer mig lidt over man ikke kan bruge HTML på siden.
Det kunne være at administratorerne kunne sætte en HTMLfunktion ind på siden, så dem der nu kan finde ud af HTML kan bruge det?
Bare en idé.
Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter. Cooltext766597337
Jeg kan se at her kun er én administrator, som er meget lidt hvis man skal drive et online Hogwarts. Måske kunne det være en idé at ansætte lidt flere? Det er dog svært at drive et Hogwarts på egen hånd, og hvis man ikke er vild med at "fremmede" skal kunne komme ind på Administrations panelet, hvorfor ansætter man så ikke nogen skribenter, nyhedsgivere, designerer etc. til at hjælpe én?
Jeg synes det skal tages i overvejelse.
Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter. Cooltext766597487
Det undrer mig lidt at man ikke skal sende en ansøgning om at blive lærer/prof. Det er ikke alle som duer til at være lærer/prof. og derfor er et meget dejligt at der bliver ansat de rigtige.
Så der kommer en nyhed op omkring at der søges lærere/prof. og at man skal opfylde nogle bestemte krav og, at man skal skrive noget specielt i en ansøgning. Så sendes til så til en person som står for ansættelse på siden, og personen vælger hvem som egner sig til jobbet.
Håber ikke det lyder for kompliceret.
Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter. Cooltext766597668
Jeg synes det er lidt synd at der ikke er gjort så meget ud af skribentarbejdet. Det er vigtigt at reglerne er fuldkomne, og at der ikke er nogen stavefejl/grammafejl/osv. så det kunne evt. være en god idé hvis der kom skribenter på siden. Her synes jeg især at man skulle skrive en længere og krævende ansøgning, fordi at det kræver virkelig meget at være skribent.
Som skribent skal man skrive regler, information evt. nyheder til siden.

Magiske Hilsner
Kerti
Kerti
Kerti

Antal indlæg : 2
Join date : 17/09/12

Tilbage til toppen Go down

Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter. Empty Sv: Idéer! Design, HTML, Administratorer, Ansøgninger, Skribenter.

Indlæg  Drew Atkins Ons Sep 19, 2012 3:11 am

Goddag frøken Katie.
Jeg må rette Dem, der er to der styre siden. Min veninde, linkede siden inden på Hogwarts-rpg, hvor jeg er Ninde Calmcacil.
De udtrykker på den måde at De ikke rigtig "kan lide"" skinet på denne side, jeg må fortælle Dem at pigen der lavet denne side, valgte at lade det skille sig ud fra allé andre Hogwarts-sider.
Admin er helt ny i dette fag for at lave "danskforum", og derfor vil jeg bede Dem om ikke at klage. Selvom jeg er underadmin, blander jeg mig ikke i hendes sager, jeg har sagt at jeg ville rette og tilføje ting, men ikke lave om på hendes side.
Hvis De har andre beklagelser sig, vil jeg også bede Dem om at finde fejl på min side, Hoh-hp som De allerede er under.

Magiske hilsner
Drew Atkins
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum