Hogwarts School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Affiliates
free forum

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


Kig alle sammen og så få i en gratis cookie bag efter

Go down

Kig alle sammen og så få i en gratis cookie bag efter Empty Kig alle sammen og så få i en gratis cookie bag efter

Indlæg  Eve Emerald Lør Sep 15, 2012 10:27 am

Hejsa alle sammen navnet er Eve og jeg ny her på forumet.
Jeg kommet her til fordi jeg søger noget nyt, også tænkte jeg Hogarts RP kunne være en ny ide for der er jo så mange forum som er enes efterhånden.

Jeg skal dog lige sige til jer alle at jeg lige er kommet til dansk og derfor er jeg ikke 100% god til dansk gramtik så lev lige med det!

Lidt om Eve
Eve er født med Antisocial personlighedforstyrrelse (Send et PM eller læs profilen for finde ud af mere)
Hun er 26 år gammel og hun medhjælper i Flourish og Blotts.
Eve har haft en hård barndom på grund af hendes personlighedforstyrrelse.
Eve er en kvinde som er utroligt charmerne kvinde og hun er lidt en jæger når det kommer til lidenskab.
Eve har et talent når det kommer til og overtal.
Eve er single men hun leder efter den perfekte mand eller kvinde som har lyst til leve livet sammen med hende.
Eve er ikke en person som man kan stole på.

Krav
Ingen fem linjer jeg spiller kun med folk som skriver over de 500 ord eller mere, det kun okay og lave små indlæg når man ikke har mere kreativt som man kan bruge.
Plot kan vi godt snakke om.
Steder kan vi altid snakke om sammen


Ellers har jeg ikke mere lige nu men vi skrives vel bare

- Eve
Eve Emerald
Eve Emerald

Alder : 38
Job/hobbies : Medarbejder for Flourish og Blotts dog læser hun os til læge inden for psykiske lidelser
Antal indlæg : 3
Join date : 15/09/12

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum