Hogwarts School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Affiliates
free forum

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


Regler på siden

Go down

Regler på siden Empty Regler på siden

Indlæg  Gretchen Davies Man Aug 06, 2012 9:06 pm

NAVNET
Jeres karakterers navne, må godt være de samme som fra filmene/bøgerne, men det kræver dog at jeres faceclaim IKKE er det. Eftersom der til tider er lidt problemer med danskforum.net, er det lettest for jer hvis i både skriver navn og efternavn på jeres karakter, når i opretter brugeren. På den måde kommer der ikke til at stå, at navnet måske allerede er i brug, selv hvis det ikke er det.

FACECLAIM
Angående faceclaim, ser jeg gerne at ingen af jer bruger den samme person. Det ville være synd og skam hvis der var flere der brugte den samme person. Det er derfor i bedes sende en PM til admin/mig, omkring hvem i bruger som FaceClaim. Hvis nogen bruger det samme, skal jeg nok selv sørge for at kontakte den af personerne der blev oprettet sidst, for at gøre det klar, at personen har et faceclaim som allerede er i brug.

KARATERE
Det er tilladt at have så mange brugere som i nu lige vil. Dog kræver dette, at i sørge for at holde dem alle aktive. Hvis i ikke gør dette, kontakter admin/jeg jer, for at gøre jer opmærksom på at brugeren ikke er aktiv nok. Så må i selv have lov at skrive om i ønsker brugeren slettet, eller om i nok skal sørge for at være mere på den, så brugeren bliver aktiv.

MOBNING
Mobning er forbudt på denne side. Eftersom net-mobning kan være lige så slemt som mobning, sådan ansigt til ansigt, forbydes dette på det strengeste. Hvis det bliver opdaget at en mobber, eller admin/jeg bliver kontaktet omkring mobning, skal jeg nok sørge for at kontakte den person der mobbede.


EMNE MOBNING
Emne mobning er noget andet, end mobning. Emne mobing er også okay, til en hvis grænse. Og hvis det er aftalt at ens karakter skal mobbes, er det også fint at modparten gør det, men igen, det skal ikke gå over grænsen, da det ikke er meningen nogen skal blive såret!

ANGÅENDE PROFESSORER
Hvis i ønsker at være professor på siden, skal der sendes en PM til rektor/admin, angående det. Fordi alle kan ikke bare melde sig til at blive professorer, der er jo ikke sådan mega mange af sådan slags.
Gretchen Davies
Gretchen Davies
Admin

Alder : 61
Geografisk sted : På skolen, stort set hele tiden.
Job/hobbies : Hun er rektor på Hogwarts.
Antal indlæg : 13
Join date : 06/08/12

https://hogartsschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum