Hogwarts School
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Affiliates
free forum

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


Alone at the lake! ~ Åbent emne.

3 deltagere

Go down

Alone at the lake! ~ Åbent emne.  Empty Alone at the lake! ~ Åbent emne.

Indlæg  Othilie Moore Tors Aug 09, 2012 3:34 am

T: Klokken er omkring 18:15
S: Ude ved den smukke sø.
O: Ikke rigtig nogen personer, da de fleste stadig sidder og spiser. Nogle få træer, den der lille bro, der føre en lidt ud i søen og så selvfølgelig den store smukke sø.
V: Solen er stadig fremme, og der er stort set ingen skyer på himlen. Vejret er stadig lunt, men ikke helt så meget, som det var tidligere på dagen. En svag blæst.
D: Søndag.
P: Othilie går i helt normalt tøj, bestående af en lille blomstret sommerkjole, som går ned til hendes knæ. Et brunt smalt bælte sidder oppe omkring hendes talje, som normalt pynt, og så har hun nogle små sorte ballerinaer på. Hendes hår hænger løst.

Solen var falmet en smule, fordi dagen var ved at gå til ende. Varmen lå dog stadig over stedet, fordi selve dagen kun havde budt på godt solskins vejr. Derfor havde de fleste også brugt dagen ude, men nu havde folk bevæget sig ind for at spise, eller de fleste havde. Der sad stadig en mørkhåret pige, ude på den lille bro, ved søen. Othilie var hendes navn. Hun havde ingen appetit denne dag, så hun havde valgt at blive siddende ude på broen, som hun ellers havde gjort det meste af dagen, og bare nyde den sidste varme. Hun havde trods alt hørt at det muligvis ville regne i morgen, så hun ville bare nyde det varme, tørre vejr så længe hun kunne.
Othilie førte langsomt en hånd igennem håret, og lænede sig lidt tilbage. Hendes arme var strukket ud bag hende, og holdte hende oppe, imens hendes ben hang ud over broens kant, så hendes fødder ramte vandet. De små sorte ballerinaer hun havde haft på tidligere, så ved siden af. Et afslappet suk forlod hendes læber, imens hun så smilende op mod solen, med sine øjne lukkede. Hun nød at sidde derude alene, lytte til fuglenes sang, og ikke bare skulle lytte til de højlydte stemmer, fra snakkende personer. Nu havde hun også tid til at tænke, uden at blive forstyrret. Ikke at hun havde så forfærdelig meget at tænke over, men alligevel.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alone at the lake! ~ Åbent emne.  Empty Sv: Alone at the lake! ~ Åbent emne.

Indlæg  Drew Atkins Tors Aug 09, 2012 4:47 am

Drew, den atten og tidligere Slytherin elev, havde begivet sig uden for. Han havde brugt det meste af dagen inden for, nu hvor der var så stille. Men da aftensmaden var begyndte, blev hans stilheds område spuleret, fik han taget sig sammen og gået uden for.
Drew havde shorts på, som gik til knæerne, en rød skjorte som var smurt op til albuerne, og en stop 'herretop' på. (dem som alle de mænd har på, dem med muskler). Skjorten var åben og skolene var såment bare grå gummisko. Hans mærkebrune hår sad en alensen til siden med noget voks.
Drew gik med hænderne i lommerne og hen mod søen. Han kiggede op, og så den pige, Othilie som han havde, håbede han, noget kørende med. Han valgte at begive sig der over og stille sig bag hende. Roligt sat han sig ned på hug og lagde hænderne på hendes hofter, og et kys på hendes hals. "Bøh," sagde han og rejste sig atter op og stillede sig opad gelænret og så ud mod søen.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alone at the lake! ~ Åbent emne.  Empty Sv: Alone at the lake! ~ Åbent emne.

Indlæg  Victoria Swann Tors Aug 09, 2012 4:57 am

Victoria gik ned imod søen for at være sammen med sin bedsteveninde Othilie. Hun smilte fordi hun glædede sig, men hun opdagede straks Drew. ”Hvorfor står du og kysser hende?” spurgte hun, men hun vidste vel nok at de var kærester eller noget. ”Hej Othilie, hvad laver du?” spurgte hun. Hun kløede sig i nakken og fjernede noget af hendes hår fra øjnene. Hun sukkede lidt, hun havde ikke tænkt på andet end at være sammen med Othilie. ”Othilie kan du huske vores aftale?” spurgte hun og så ned. Hun skrabede foden ned i jorden, så hendes sko blev en smule beskidte. Men hun var egentlig ret ligeglad, for hun tænkte kun på Othilie.
Victoria Swann
Victoria Swann

Geografisk sted : Victoria er fra Rusland, senere flyttede hun til Irland hvor hendes forældre døde, og til sidst London.
Antal indlæg : 2
Join date : 09/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alone at the lake! ~ Åbent emne.  Empty Sv: Alone at the lake! ~ Åbent emne.

Indlæg  Drew Atkins Tors Aug 09, 2012 5:07 am

Drew hørte en pige stemme bag om. Han drejede hovedet. En pige han havde set før. Victoria Swann, seksten år og fra Slytherin. "Hvorfor spørger du Victoria?" spurgte han og så forsat på hende. Victoria var en pige der engang tiltalte ham, da han var seksten.. Dog var hun kun fjorten der. Han vendte sig stadig ikke om, kun hans blink hvilede på hende. "Hvor kender du Othilie fra?" spurgte han så.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alone at the lake! ~ Åbent emne.  Empty Sv: Alone at the lake! ~ Åbent emne.

Indlæg  Victoria Swann Tors Aug 09, 2012 5:15 am

Victoria så straks på Drew. ”Fordi jeg gør?” sagde hun koldt. Imens han nu sagde noget andet. ”Vi er bedsteveninder, er det da et problem Atkins?” spurgte hun og så koldt på ham, hun gad ham ikke og hvorfor havde Othilie ikke sagt det?. ”Othilie hvorfor fortalte du mig ikke du havde noget med Atkins?” spurgte hun koldt. Hun så sig omkring og bed sig i læben. Hun vippede lidt med fødderne og så på ham. ”Jeg vidste ikke du bare holdte én ting hemmeligt…slet ikke fordi det gør noget” sagde hun sarkastisk og smilte falsk.
Victoria Swann
Victoria Swann

Geografisk sted : Victoria er fra Rusland, senere flyttede hun til Irland hvor hendes forældre døde, og til sidst London.
Antal indlæg : 2
Join date : 09/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alone at the lake! ~ Åbent emne.  Empty Sv: Alone at the lake! ~ Åbent emne.

Indlæg  Drew Atkins Tors Aug 09, 2012 5:31 am

Drew hævede brynene af hendes svar. "Er du ikke kommet dig over jeg slog op med dig på vores halv års dag endnu?" lød det fra ham i en kold tone. Han vendte sig og så hen mod Victoria. Bedsteveninder, wow, nu ville det blive sjovt et lille hånsk smil kom på hans læber.
"Jeg mødt hende igår," sagde han og så ligegyldigt hen på Victoria.
"Mig? Eller Othilie? Men jeg har somment ikke holdt noget hemmeligt over for dig... Jeg droppede dig da du begyndte at kede mig... " sagde han så og gik hen mod hende. "Hvad mindstede du da sammen med mig? For jeg mens ikke jeg har givet dig en grund til at hade mig.." sagde han så.
Drew Atkins
Drew Atkins

Alder : 30
Geografisk sted : Bor i Hogsmeade, byen nær Hogwarts og i sine ferie hos tanten
Job/hobbies : Vikar I Magiske Dyrs Pasning Og Pleje - HJÆLPEADMIN
Antal indlæg : 74
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alone at the lake! ~ Åbent emne.  Empty Sv: Alone at the lake! ~ Åbent emne.

Indlæg  Othilie Moore Tors Aug 09, 2012 6:36 am

Othilie havde siddet og betragtet vandoverfladen, så hun havde ikke hørt nogen komme. Det resulterede også i, at hun ikke kunne undertrykke et svagt gisp, da nogen tog fat i hende og kyssede hendes hals. Dog slappede hun helt af igen, da hun hørte en velkendt stemme. Drew. Det var den dreng hun havde mødt dagen før, men som hun hurtigt havde stået i armene på, kysset. ”Du gav mig et chok spade,”sagde hun, med et lille grin. Hun så lidt op på ham, da han rejste sig igen.
Da endnu en sluttede sig til dem ude på den lille bro, så hun mod personen. Det var Victoria. En pige hun virkelig holdte af, hendes bedste veninde. ”Han og jeg er sådan lidt sammen, Victoria.” sagde hun langsomt til hende. Hun smilede sådan halvt til hende, og rejste sig så langsomt op, fordi de to andre også stod op. ”Og selvfølgelig har jeg ikke glemt vores aftale, hvordan skulle jeg kunne det?” sagde hun lidt efter, og smilede mildt til hende.
Hun stak sine våde fødder, ned i de sorte ballerinaer, og rev lidt ned i kjolen, så den igen sad ordentligt. Hun så lidt på dem begge, lyttede til hvad de sagde. Hun brød sig ikke ligefrem om den måde de snakkede til hinanden. De virkede ikke rigtig som venner, hvilket på en måde skræmte hende, da hun jo kunne lide dem begge to. Victoria var hendes bedsteveninde og Drew var en dreng hun forhåbentlig havde noget sammen med.
Hun bed sig hårdt i læben, og så mod Victoria. ”Vi mødte først hinanden i går, og jeg har jo ikke set dig siden timen i foregårs..” sagde hun lidt, og bed sig igen i læben. Hun brød sig ikke synderligt meget om situationen. Og det blev ikke bedre, da de nævnte det med ekskæreste, brudet på halvårsdagen og sådan. Dog kommenterede hun det ikke, hun holdte bare sin mund, og så lidt bekymret på dem.
Othilie Moore
Othilie Moore

Alder : 28
Geografisk sted : Oprindeligt er hun faktisk fra Mexico, men da hun var omkring 8 flyttede de til London, hvor de nu bor. Derfor London og ellers Hogwarts.
Job/hobbies : Hun er arbejdsløs.
Antal indlæg : 65
Join date : 08/08/12

Tilbage til toppen Go down

Alone at the lake! ~ Åbent emne.  Empty Sv: Alone at the lake! ~ Åbent emne.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum